Lid worden van Golfclub Capelle

Golfclub Capelle is een gezellige golfvereniging met een gastvrij karakter en telt circa negenhonderd leden. Het actieve verenigingsleven maakt een belangrijk onderdeel uit van de beleving van de golfsport.

Naast de 18 holes golfbaan met A-status biedt de vereniging, een overdekte driving range een clubhuis met een gastvrije ambiance, en een goed restaurant. De golfbaan, ontworpen door Donald Harradine, is een uitdagende parkbaan die boeiende uitdagingen biedt voor de betere speler en een plezierige afwisselende indeling voor de recreatieve golfer.

Golfclub Capelle is een niet commerciële verenigingsbaan. Bij het reserveren worden ruime starttijden gehanteerd zodat leden en bezoekers in alle rust kunnen golfen.

Leden van Capelle spelen tegen gereduceerd tarief ongelimiteerd op de 17 banen van de Samenwerkende Golfclubs West Nederland.

De vereniging kent verschillende lidmaatschapsvormen voor individuele leden, jeugdleden en bedrijfsleden (klik op de foto voor meer informatie). Voor een overzicht van de contributie - klik hier

Volledig Lidmaatschap

Gewoon lidmaatschap7

Bedrijfslidmaatschap

Bedrijfslidmaatschap6

Middag Lidmaatschap

Middag + Weekend

Middag Lidmaatschap6

Week lidmaatschap

Familie

Familie lidmaatschap3

Jongeren tot 30 jaar
Studenten Lidmaatschap3
Jeugd

Jeugd Lidmaatschap3

Kennismakings
arrangement

Kennismakingsarrangement2

Country Club

Handicap
Registratie

Voor bestaande leden kent de vereniging daarnaast een aantal bijzondere lidmaatschapsvormen.