Afscheid Luub Hafkamp als voorzitter

Na zeven en een half jaar als voorzitter van onze vereniging te hebben gefungeerd is Luub Hafkamp tijdens de Algemene Ledenvergadering op 22 mei 2013 afgetreden en heeft hij het stokje overgedragen aan André Korenhof.

In zijn toespraak tot Luub heeft de secretaris Lex Cleton uitgebreid stilgestaan bij de grote bestuurlijke kwaliteiten van Luub en het vele werk dat hij in de afgelopen jaren voor en vooral ook achter de schermen voor de vereniging heeft verricht.

Lex bracht onder meer het op initiatief en onder leiding van Luub tot stand gekomen  voorstel van het bestuur aan de leden om het baanonderhoud uit te besteden aan de firma De Man in herinnering. Dat voorstel heeft de gemoederen destijds danig bezig gehouden en is, na tijdens een zware vergadering verkregen goedkeuring door de leden, uiterst succesvol gebleken.

Daarnaast heeft Luub achter de schermen heel veel werk verzet in het kader van de samenwerking met andere golfclubs en heeft hij een zeer groot aandeel gehad in het tot op heden bereikte resultaat.

Als erkenning voor zijn grote verdiensten en jarenlange werkzaamheden in het belang van en voor de vereniging is aan Luub de gouden Verenigingsspeld uitgereikt door de secretaris.

In zijn dankwoord memoreerde Luub de goede samenwerking met de collega’s in het bestuur en het vele uitstekende werk dat door alle commissies binnen de vereniging wordt verzet, zaken die onmisbaar zijn voor het behoud en de bloei van een actieve vereniging.