Bedrijvendag 2013 druk bezocht

De Bedrijvenslotdag op 19 september jl. werd druk bezocht en was tevens de laatste dag van de Bedrijvencompetitie 2013.

Met een rijk gevulde prijzentafel die door verschillende bedrijfsleden en sponsors was samengesteld, begon de wedstrijd om 13.00 uur en werd er deze dag niet alleen gestreden voor de Bedrijvencompetitie, maar ook om de dagprijzen, de longest drive op hole 18 en de fel begeerde neary op hole 10 die ook dit jaar werd gesponsord door De Haij & Van der Wende Advocaten.

De Bedrijvendag 2013 werd gewonnen door Richard Erkens en Rick van der Lubbe, voor de ABN AMRO, zij wonnen met 46 Stableford punten de 1e prijs. De 2e prijs werd gewonnen door het team van VKC Management Consultancy, Bert van Kommer en Aad Koster met 44 Stableford punten. De 3e prijs was voor Richard en Karin Goud van Goud Bedrijfshuisvesting met 43 Stableford punten.

De Longest Drive werd geslagen door Jan Mol van het team van AHA de Man. De neary werd geslagen door Eric Kranenburg van Caesar Groep. Karin Goud werd door Gerard van der Wende verrast met de prijs voor de 'Fary' en ontving uit zijn handen een prachtige Ice Watch.

De 'Overall Winnaars' van de Bedrijvencompetitie zijn geworden:

• 6e plaats
    RTV van der Meulen - Joost Stegeman en Marco van Wijk
  • 5e plaats
    Automobielbedrijf De Koning - Bob Hoogwerf en Ger Brusse
  • 4e plaats
    Goud Bedrijfshuisvesting - Richard en Karin Goud
  • 3e plaats
    Mommers Schoonmaakservice - Mark Mommers en Hans van Vliet
  • 2e plaats
    Ineke's mode - Bert Boudestein en Eric Piket
  • 1e plaats
    ABN AMRO - Richard Erkens en Rick van der Lubbe

Het team van de ABN AMRO ging naar huis met een prachtig pakket aan prijzen, de speciale Bedrijvencompetitie trofee én uiteraard met de colberts die De Haij en Vander Wende Advocaten speciaal voor de Bedrijvencompetitie heeft laten maken.

Voor een volledig overzicht van de eindstand van de Bedrijvencompetitie 2013 - klik hier