Lidmaatschap zonder participatie vanaf 1 januari 2013 beschikbaar

Lid worden van de Golf & Country Club Capelle aan den IJssel

De Golf & Country Club Capelle aan den IJssel is een gezellige golfvereniging met een gastvrij karakter en telt circa negenhonderd leden. Het actieve verenigingsleven maakt een belangrijk onderdeel uit van de beleving van de golfsport.

Naast de 18 holes golfbaan met A-status biedt de vereniging, een overdekte driving range een clubhuis met een gastvrije ambiance, een goed restaurant en een professionele golfshop. De golfbaan, ontworpen door Donald Harradine, is een uitdagende parkbaan die boeiende uitdagingen biedt voor de betere speler en een plezierige afwisselende indeling voor de recreatieve golfer.

De golfbaan wordt bezocht door leden, hun introducés, individuele bezoekers en ook door groepen die voor een golfdag, een clinic of vergadering komen. Bij het reserveren worden ruime starttijden gehanteerd zodat leden en bezoekers in alle rust kunnen golfen.

Golfclub Capelle maakt deel uit van de ‘Samenwerkende Golfclubs West Nederland’ - een samenwerkingsverband van 14 golfclubs waarbij de leden van de betreffende verenigingen op elkaars banen kunnen golfen tegen een gereduceerd tarief.

Wat biedt het lidmaatschap

In de eerste plaats kunnen leden indien zij in het bezit zijn van een baanpermissie van de G&CCC of een NGF handicapbewijs, 7 dagen per week golfen op de 18-holes parkbaan! Recreatief, maar zij kunnen ook deelnemen aan wedstrijden en overige activiteiten die door de verschillende commissies van de vereniging worden georganiseerd, zoals bijvoorbeeld de clubkampioenschappen, de zomeravond instuif, de herendagen en de damesdagen. Daarnaast behoort deelname aan de jaarlijkse landelijke NGF-golfcompetitie tot de mogelijkheden.

Leden kunnen 4 dagen van te voren starttijden reserveren (van maandag tot en met donderdag). In het weekend is onze baan beperkt geopend voor niet-leden. Leden en hun introducés zijn het hele weekend van harte welkom. Op vrijdag, zaterdag en zondag hoeven leden geen starttijd te reserveren en wordt gespeeld op basis van vrij starten.

Daarnaast geeft het lidmaatschap recht op:

• Onbeperkt gebruik van de driving range en de oefenfaciliteiten
  • Introduceren van niet-leden tegen gereduceerd tarief volgens de geldende regels van introductie
  • Tegen gereduceerd tarief golfen op banen (14) van de ‘Samenwerkende Golfclubs West Nederland’
  • Toegang tot en stemrecht op de Algemene Ledenvergadering van de vereniging
  • De mogelijkheid om 1 x per jaar via het secretariaat een blokreservering voor tenminste 10 personen maken voor een teesluiting.
  • Handicapregistratie
  • Ontvangst van het Golfjournaal van de NGF

Voor wie bestemd

Het lidmaatschap van de Golf & Country Club Capelle aan den IJssel is mogelijk voor iedereen van 21 jaar en ouder na aanmelding en een kandidaatslidmaatschap van twee weken.

Procedure

U kunt zich aanmelden door het aanmeldingsformulier volledig in te vullen en een kopie van uw NGF pasje (indien van toepassing) bij te voegen. Het aanmeldingsformulier kunt u inleveren in het clubhuis, bij het secretariaat van de vereniging . Mailen kan ook naar: info@golfclubcapelle.nl.

Door middel van een kennismakingsgesprek wordt nadere informatie over de vereniging, het clubhuis en de faciliteiten verstrekt.

Het lidmaatschap en de kosten

Voor leden vanaf 21 jaar biedt Golfclub Capelle twee mogelijkheden voor het lidmaatschap, te weten:

Gewoon Lidmaatschap

Eenmalige investering

Contributie per jaar

Contributie per maand

Cateringbijdrage
uw jaarlijks tegoed in het restauraunt

Met participatie

€ 2.500,-

€ 1.070,-

-*

€ 100,-

Zonder participatie

€ 110,-

€ 100,-

* De betaling van de contributie voor het lidmaatschap met participatie kan ook per maand

Bovenstaande bedragen zijn inclusief onbeperkt speelrecht, lidmaatschap van de vereniging, hetgeen verschuldigd is aan de Stichting tot Exploitatie van de Capelse Golfbaan en de jaarlijkse NGF bijdrage.

Het Verenigingsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december. Bij lidmaatschap gedurende het jaar betaalt u het eerste jaar alleen de resterende maanden.

Lid worden?

Wij verwelkomen u graag als lid van onze vereniging!
U kunt hiertoe het aanmeldingsformulier invullen aan ons toesturen.

Mocht u nog vragen hebben of aanvullende informatie wensen neem dan gerust contact met ons op.