Rijnmond Trophy - 30-ste editie!

De 30e editie van de Rijnmond Trofee wordt gespeeld op de volgende data en banen:

• Zaterdag 5 oktober     -  Golfclub Oude Maas starttijd 12.30 uur
  • Zondag 13 oktober     -  G&CCC starttijd 9.30 uur
  • Zondag 20 oktober     -  Golfclub Kralingen starttijd 10.30 uur (Finale-dag!!!)

Omdat het dit jaar een8 lustrum jaar is zal na afloop van de finaledag op Kralingen een Captains dinner worden georganiseerd. Hiervoor moeten de spelers zich apart opgeven, kosten 15,00 Euro pp.

Voorwaarden voor deelname: Handicap 0 – 24,0. Minimum leeftijd: 21 jaar.

Een team bestaat per speeldag uit 4 dames en 8 heren. De spelvorm is netto strokeplay en alle wedstrijden zijn qualifying. De slechtste netto score van het team valt af en de 11 beste scores worden bij elkaar opgeteld.

Uitermate belangrijk in de gehanteerde spelvorm, voor eenieder die meespeelt op één (of misschien meerdere) van de genoemde wedstrijddagen, is het spelen of verbeteren van eenieders individuele handicap.

Populair gezegd ..... “op tik zijn” is heel belangrijk en weegt mee in de uiteindelijke teamindeling. Nogmaals eenieder op zijn eigen niveau met evenveel kans. Doe mee!

De inschrijving is geopend, schrijf je in en geef aan welke dagen je beschikbaar bent.

Het inschrijfgeld per speeldag is 25,00 Euro wat goed is voor de greenfee, koffie met iets, drankje en snackje plus de ongelofelijke Rijnmond Trofee Pitchfork. Ook is een deel van het bedrag gereserveerd voor de te verdelen prijzen.

Voor vragen en/of aanvullende informatie:

Willem Wijnveldt:    wawijnveldt@gmail.com
Carin de Vaal:        cdvaal@gmail.com