Spelregels reserveren op een rijtje

In dit overzicht zetten wij graag de geldende regels en mogelijkheden omtrent het reserveren van starttijden, het melden bij de caddiemaster en het gebruik van de oefenfaciliteiten voor u op een rijtje:

Wanneer spelen

De baan is dagelijks geopend vanaf 08:00 uur tot een kwartier na zonsondergang.
Om te zien wat de mogelijkheden zijn om te spelen, kan men de clubagenda raadplegen op de startpagina van deze website.

Reserveren

U kunt uw starttijd online reserveren of bij de caddiemaster. Voor meer informatie - klik hier

• Leden kunnen 4 dagen vooraf een starttijd reserveren bij de caddiemaster of vanaf 20:00 uur de avond daarvoor via online reserveren.
  • Bezoekers kunnen 3 dagen vooraf een starttijd reserveren bij de caddiemaster of vanaf 20:00 uur de avond daarvoor via online reserveren.
  • Bedrijfsleden die vallen onder het nieuwe Bedrijfslidmaatschap (per 2010) en het Business Club Lidmaatschap kunnen voor maandag tot en met zondag, 14 dagen voorafgaand aan de speeldatum telefonisch een starttijd reserveren bij de caddiemaster of vanaf 20.00 uur de avond daarvoor via online reserveren.

Online reserveren
U kunt uw starttijden online reserveren via de website van de G&CCC – klik hier
of via www.ikgagolfen.nl

Caddiemaster 010 - 44 22 337dagelijks bereikbaar:

• Zomer (april t/m september) weekdagen 08.00 tot 17.30 uur
  • Zomer (april t/m september) weekend 08.00 tot 17.00 uur
  • Voor- en Najaar (maart, oktober, november) 08.30 tot 15.30 uur
  • Winter (december t/m februari) 09.00 tot 14.00 uur

Vrijdag, weekend en feestdagen
Op vrijdag en in het weekend wordt gespeeld op basis van vrij starten.

Wijzigen Reservering

U kunt tot 24 uur van te voren uw online geboekte starttijd annuleren of wijzigen. Voor alle overige of latere wijzigingen in starttijden of de samenstelling van de flight: neem contact op met de caddiemaster. Neem altijd contact op als u niet komt.

Op de dag zelf

Het is belangrijk dat u zich 12 minuten van te voren aanmeldt bij de cadddiemaster met uw lidmaatschapskaart of  NGF kaart  en 5 minuten voor de afslagtijd bij de teebox bent.  Indien dit niet gebeurt, kan de caddiemaster de starttijd aan anderen toewijzen. In de winterperiode hoeft u zich tussen 08:00 uur en de opening van de shop niet vooraf te melden. Buiten de openingstijden van de shop kunnen bezoekers zich melden en greenfee betalen bij het restaurant.

In het weekend

Op vrijdag en in het weekend kunt u zich persoonlijk melden bij de caddiemaster om een starttijd te reserveren. U kunt alleen voor uzelf een starttijd reserveren, niet voor anderen. De tijd om te starten wordt uitgegeven in volgorde van aanmelden. Men kan hooguit één uur volgend op de laatst uitgegeven starttijd vooruit reserveren (als bijvoorbeeld de laatst geboekte starttijd 10:00 uur is, dan kunt u niet later reserveren dan 11 uur).

De oefenfaciliteiten

• Bij de caddiemaster zijn ballenkaarten verkrijgbaar voor de driving range. Deze ballen mogen alleen gebruikt worden op de driving range, dus niet op de pitching green en in de baan.  Na gebruik de mandjes terugplaatsen s.v.p.
  • De driving range ligt ‘in de baan’. Probeer daarom zoveel mogelijk binnen de hekken te slaan en gebruik geen driver als u over de hekken kan slaan.
  • Naast de matten kunt u ook uit het gras slaan aan de linkerzijde van de driving range, mits u met ‘houten’ clubs vanaf een tee slaat (ijzers niet toegestaan).
  • Op de chipping green kunt u alle balvluchten oefenen. De putting green is om het putten te oefenen en voor lage chip en run slagen. Het hoog aanspelen van de bal op de putting green is niet toegestaan.