Tijdelijk geen stroom op 9 juli 2013

Dinsdag 9 juli 2013

Op dinsdag 9 juli 2013 zullen werkzaamheden op ons elektriciteitsnetwerk worden uitgevoerd van 08.00 tot 15.00 uur.

Dit betekent dat:

• het secretariaat, de golfshop en het restaurant telefonisch niet bereikbaar zijn;
  • er die dag geen verlichting en warm water beschikbaar zal zijn in het clubhuis;
  • het restaurant wel open is, maar geen (warme) consumpties of maaltijden kan bereiden; er kan wel thee gezet worden;
  • de golfshop open is, maar kan geen registraties via het computersysteem doen;
  • de Driving Range gesloten is omdat de ook de ballenautomaat niet werkt;
  • alle computersystemen van de golfclub uitgeschakeld zullen zijn en WiFi is niet beschikbaar.

De golfbaan is deze hele dag geopend en de Oma/Noma wedstrijd zal gewoon doorgaan. Daarnaast zijn er ook nog veel starttijden te reserveren om vrij te spelen.