Vera Rovers wint de Freshman Tour 2013!

Afgelopen zaterdag was een spannende dag voor Vera Rovers. Ze mocht de finale spelen van de NGF Freshman Tour.

In de Freshman Tour worden vijf wedstrijden gespeeld waarvan de beste drie tellen voor plaatsing in de finale. Vera heeft er maar drie kunnen spelen,  die bleken echter goed genoeg om als eerste geplaatst te worden.

De finale werd gespeeld op golfbaan Het Woold in Asten. Geweldige accommodatie, aardige enthousiaste mensen, een mooie soms pittige baan en goed golfweer.

Op de eerste achttien holes had Vera een score van 88 en op de tweede achttien 92. Sophie Muljono kwam met een score van 94 en 88 heel dicht in de buurt. De resultaten die tijdens de tour behaald zijn, telden echter ook mee waardoor het totale verschil in aantal slagen op acht kwam.

Vera heeft van de NGF een vijfdaagse trainingsstage in Ierland aangeboden gekregen. Ze gaat samen Sophie Muljono en Anne Treep die tweede en derde zijn geworden en de winnaars van de diverse andere NFG tours binnenkort op reis.

Ze heeft er echt zin in. Ook dit vindt ze weer spannend maar dan op een andere manier.