100 jaar NGF: strijd met en tussen familieleden!

In het kader van het 100 jarig bestaan van de NGF organiseerden we dit jaar geen ouder-kind toernooi, maar konden 'hele' families de baan in om zich met andere families te meten. Meer dan 100 deelnemers hebben met elkaar € 1000.- bij elkaar gebracht voor de goede doelen van de NGF.

Het was een sportieve en vooral gezellige feest-wedstrijd voor jong en oud.

Er waren prijzen te winnen in 2 categorieën: naast de gewone greensome  stableford wedstrijd heeft NGF ook prijzen beschikbaar gesteld voor de beste bruto stableford score! Dit zorgde voor veel vragen en ook wel wat rekenproblemen!

De greensome stableford wedstrijd werd gewonnen door Nick Eerhart en zijn vader (42 punten)! De tweede prijs ging naar het koppel Karin en Richard Goud (39 pt). De derde prijs was voor Laurina Brinn en Sander Jacobs (38 pt).

De door de NGF uitgeloofde prijs voor de beste bruto stableford score werd gewonnen door het jongste koppel: zus en broer Quirine en Karsten van de Gevel met 30 punten. Nick en zijn vader vielen ook in deze categorie in de prijzen, zij werden tweede (25 pt). Als derde eindigde Bart Meijer en zijn vader Martin (21pt).

De dag werd afgesloten met een gezellige maaltijd van hole 19.

De Wedstrijdcommissie