Bezoekers ook in het weekend welkom op Capelle

Bezoekers zijn welkom op Capelle; dit is van belang omdat we golfers die (nog) geen lid zijn kennis willen laten maken met onze vereniging. Onbekend maakt onbemind en we hebben de potentiële aanwas hard nodig. Daarnaast kunnen we de directe inkomsten goed gebruiken.

Voor gastspelers was het in het verleden echter lastig om op Capelle een starttijd te reserveren. Het gevolg daarvan was dat, in verhouding tot andere verenigingsbanen, erg weinig bezoekers de weg naar Capelle vonden en daardoor de inkomsten dus ook flink achterbleven.

Met de invoering van het On-Line reserveren van starttijden konden bezoekers door de week en in het weekend na 14:00 uur al een starttijd boeken. Nieuw is dat er in het weekend tot 14:00 uur nu elk uur een starttijd van 12 minuten voor bezoekers wordt gereserveerd.

Bezoekers zullen zeker niet altijd van hun startmogelijkheden gebruik maken. Dus mocht u nog geen reservering hebben en in het weekend toch willen spelen, neem dan contact op met de caddiemaster. Ter informatie: U kunt de startijden voor bezoekers ook altijd zelf inzien op de website als u als greenfee speler inlogt bij Starttijden Reserveren.

We zijn uiteraard benieuwd naar uw ervaringen. In juli 2014 komen wij graag bij u op dit onderwerp terug middels een mini enquête.

Heeft u vragen of opmerkingen over dit nieuwsbericht? Reageer op: secretariaat@golfclubcapelle.nl