Een zeer geslaagde OldGrandDad dag

De opa’s van de G&CCC trotseerden de elementen om het goede doel te steunen!

Op woensdag 14 mei barstte de strijd los om een plaats in de regiofinale van de OGD Club. Ook het weer deed mee; onweer, regen, maar ook veel zonneschijn.

De wedstrijd werd een half uur gestaakt vanwege een plotseling opkomende onweersbui. De schuilhut bij hole 8 was goed bezet. Na het verlossende getoeter barstte de onderlinge strijd weer los. En ook de zon deed weer volop mee; al met al een geslaagde dag. Die vooral ook mogelijk is gemaakt door de medewerking van de herencommissie, Niels den Toom, Jan Meijerink, Jan Goud en Peter van Toen. De winnaar werd Joost Elias met 35 Stb punten. De eerste acht spelers spelen op 7 juli a.s. de regiofinale bij ons op de club.

Ook Opa geworden of Opa die nog geen lid is en zin heeft om te doen met onze jaarlijkse wedstrijd, geef je dan op als donateur van OGD club.

Wij spannen ons in om gehandicapte jeugd de noodzakelijke hulpmiddelen te verschaffen om ook vreugde te beleven om sportief bezig te zijn.

Het donateurschap kost minimaal € 20, - per jaar! Dus aarzel niet en neem contact op met uw clubconsul Paul Versluis.

De Opa’s in de Schuilhut

De winnaar Joost Elias.