Gezellige afsluiting Avondinstuif

Even terugkijken ...

We hebben een heerlijk seizoen Avondinstuif achter de rug. Met prima weer, slechts twee keer liet het weer ons thuis, hebben we kunnen genieten van onze mooie baan. Iedere avond was sportief maar vooral ook gezellig na afloop in Hole 19. Boudewijn en team zorgden iedere keer voor een lekkere, betaalbare maaltijd.

De afsluitende avond was een wedstrijd met lichtgevende ballen in het donker. Het was sensationeel hoe zo'n bal bij de slag helder oplicht, als een komeet zijn baan vervolgt en als een vallende ster uiteindelijk neer komt, vrijwel altijd helder zichtbaar, klaar voor de volgende slag. De baan was met lichtgevende staafjes en bandjes gemarkeerd hetgeen niet wegneemt dat toch een paar balletjes in het niets verdwenen zijn, maar grappig genoeg minder dan overdag. Ook deze avond weer lekker gegeten, er was voor drankjes en een bijzonder menu gezorgd.

De overall prijzen werden uitgereikt in de groepen boven en onder de handicap van 30 Ook werden T-shirts van sponsor Haye van de Wende verloot. Oja, de overall winnaar dit jaar was Tessica Dam en zij krijgt zoals gebruikelijk een naamplaatje op 'de Putter', de prijs gegeven door de oprichtster van de Instuif, Carla Oosterdijk.

Het was de eerste keer op dinsdag avond na vele jaren op donderdag, de laatste jaren onder leiding van Bep en Aad Landman. Het aantal deelnemers op dinsdag was iets minder dan we gehoopt hadden maar een redelijke vaste groep was er steeds, nam vol enthousiasme deel en heeft zin om er volgend jaar weer mee door te gaan. We zullen zien hoe we dit het beste vorm kunnen geven. De spelers van dit jaar hebben veel plezier gehad!

De organisatie Tessica en Marly