Old Grand Dad Regio finale groot succes

De regio finale van de OGD een groot succes.

De 78 grootvaders van 10 clubs uit de regio ZW-Nederland streden om in de landelijke finale te kunnen spelen.

Het mooie weer en de uitstekende conditie van de baan zorgden voor veel speelplezier voor de deelnemers.

De finale werd gewonnen door Roy Wekker en de prijs voor de beste golfer ging naar Mike Gallagher. Kortom een succes voor onze golfclub.

Uitslag:

Ad Zom

Cromstrijen

34 Stb

Deze mooie dag werd mogelijk gemaakt door het Bestuur van de G&CC Capelle en het secretariaat en de heren Peter van Toen, Jan Goud, Frank Gröninger, Niels den Toom, Hans Hofman en Ad Burger.

Wilt u ook het goede doel steunen? Wordt dan lid van de OGD, dan steunt u onze activiteiten voor gehandicapte kinderen via donateurschap en het spelen van wedstrijden.

Paul Versluis
Clubconsul OGD