President’s Putter

Nu de regen met bakken uit de hemel komt, beseffen we eens te meer dat we gisteren toch weer heel erg geboft hebben met het weer.

De vossen begonnen opgewekt met een wat bewolkte lucht, maar naarmate de wedstrijd vorderde begon de zon zijn werk te doen. De laatste flights startten drie uur later en hebben met natte handdoekjes de hitte weten te doorstaan.

Het was warm!!

De vossen, Jan Muller en Irma Strijbosch, hebben zich kranig geweerd en de baan in hun eigen handicap gelopen!

Maar er zijn toch achtervolgers die zich trots op de borst slaan omdat ze een eagle hebben gescoord. Zoals altijd kost het heel wat rekenwerk voordat de juiste score op de kaart staat.

De winnaars behaalden uiteindelijk 70! stableford punten. Tot hun eigen  verrassing konden we het gelegenheidsduo Sieb Holdaway en Boudewijn Lefebvre feliciteren met hun eerste prijs (NB een dinerbon voor hole 19!).

De tweede prijs was voor Corinne en Brian van der Veen (69 punten) en de derde prijs ging naar Laurina Brinn en Maurice Herbergs (68 punten).

Het was een lange, warme en vooral gezellige dag!

Francies Ochtman en Pim Pippel