The Show must go on

In 2013 is begonnen met de het nieuwe baanplanningssysteem voor het reserveren van startijden. In een aantal gevallen is gereserveerd, maar zijn spelers toch niet op komen dagen (no-show). Over de periode 1 juli tot 31 december 2013 is dat het geval voor bijna 1% van de reserveringen.

Het kan altijd voorkomen dat u een starttijd reserveert maar toch niet wilt spelen. Dat is geen enkel probleem, maar annuleer dan altijd uw boeking (dat kan tot 24 uur van te voren via de website of daarna bij de caddiemaster).  Hoe eerder u annuleert hoe beter natuurlijk, maar zelfs als u één uur van te voren aangeeft niet te komen dan kan een ander lid nog dankbaar gebruik maken van die starttijd. Niets is vervelender dan een baan die leeg blijft terwijl andere leden graag hadden willen spelen.

De caddiemaster registreert en rapporteert indien een gereserveerde starttijd niet wordt gebruikt (no-show). Spelers die, door vaker niet te verschijnen, andere leden benadelen zullen daar zeker op worden aangesproken.

Heeft u vragen of opmerkingen over dit bericht?  Reageer op secretariaat@golfclubcapelle.nl