Verslag Marshal Wedstrijd

Marshalwedstrijd 2014

marshal logo

Op 5 oktober jl. hebben de marshals voor de 7de keer hun jaarlijkse wedstrijd gespeeld.

Gelijk aan voorgaande jaren hadden de marshals wéér een mooie herfstdag voor hun jaarlijkse wedstrijd op de eerste zondag van de maand oktober. Helaas waren er dit jaar wat minder deelnemers dan andere jaren; misschien was dat wel om nog  een weekje vakantie te nemen of dat zij andere bezigheden hadden. Maar het enthousiasme en de gezelligheid waren er niet minder om. Zoals gebruikelijk was de wedstrijdvorm een Texas scramble met stablefordtelling. Na een kopje koffie werd er om 12.00 uur gestart. Ieder team bestond uit 3 spelers. Helaas ging dat dit jaar niet helemaal op omdat op het laatste moment er nog een enkele uitvaller was.

Bij binnenkomst werden de spelers onthaald op een drankje met een gezellig borrelgarnituur wat aangeboden werd door het bestuur voor al onze bewezen diensten van het afgelopen seizoen.

Aat Breda verrichtte de prijsuitreiking aan Gerard Siemons (neary heren), Jim MacMahon (longest drive heren)en Ineke Buchner (longest drive dames). Het winnende team bestond uit Ineke Buchner, Ruud de Groot en Jim MacMahon met 53 stfpunten. Ineke Buchner, afgevaardigde van het bestuur, wees er nog eens op hoe belangrijk het werk van de marshals ook dit jaar weer is gebleken en hoopt dat alle marshals zich voor komend jaar weer beschikbaar willen stellen. De prijzen waren beschikbaar gesteld door de Golfshop en de Golfweekcommissie.

Dieneke van Wessem werd bedankt voor haar voorbereidende werkzaamheden voor deze dag en met haar in augustus behaalde 80ste verjaardag gefeliciteerd met bloemen en een cadeaubon van de golfclub.

Voor de foto's van de Marshal Wedstrijd - klik hier