Vriendinnendag 2014

En dan word je wakker. En dan blijkt dat de weergoden ons gunstig gezind waren. Stralend weer. Wat wil een mens nog meer.

92 vriendinnen gingen de baan in voor een foursome. Een spelvorm die de vaart erin houdt en waar­bij je je eigenlijk geen misslag kunt veroorloven. De vriendschap wordt getest, want elke slag telt mee. Aan de sfeer tijdens en ook na de wedstrijd viel af te lezen dat het met de vriend­schap­pen wel goed zit.

De baancatering en foto’s werden verzorgd door Luuk, Fleur en Rodrigo, respectievelijk de echtge­noot, dochter en schoonzoon van Valery Kolk.  De foto’s zullen binnenkort via de site te bewonderen zijn.

Na afloop stond DJ “Bootsy” Paul op het terras klaar om het thema “flower power” ook een muzikale omlijsting te geven. De kleding en accessoires van veel vriendinnen hadden dit thema ook al kleur gegeven.

Prijswinnaars waren er ook. Er waren prijsjes voor de leukste outfits en natuurlijk voor de neary’s en longest drives.  Met 40 stablefordpunten ging de eerste prijs naar Conja Franken en Yvonne de Waard, terwijl de tweede en derde prijs gingen naar Loes van Tilborg en Ingrid Wanders (37 ptn) en Irma Strijbosch en Carin Cleton (36 ptn).

De dag werd afgesloten met een buffet, verzorgd door Hole 19. Het zag er fantastisch uit en iedereen liet het zich goed smaken.

De Damescommissie