WECO - Vlaggenwedstrijd 2014

Baan kleurt oranje bij Vlaggenwedstrijd!

Op  de eerste Koningsdag trokken veel rood/ wit/ blauw en oranje geklede leden naar de baan voor de Vlaggenwedstrijd.  Maria en Cecil Tjon veroverden daarmee de prijs voor de best geklede deelnemer.

Het was voor velen weer even wennen om strokeplay te moeten spelen, waarbij elke slag telt en ook drie ballen in het water gewoon doorgaan betekent.

De eerste vlag werd gezet door Tessica Dam op hole 15. Daarna strandden meer spelers op hole 15. Uiteindelijk bleken toch vooral de dames hun vlag lang in de tas te kunnen houden. Zij hebben allen vanaf het terras met ingehouden adem zitten kijken wie er na hole 18 doorliep naar hole 1.

Stella van den Berg werd 3e met haar vlag op de teebox van hole 1. Aletta de Sauvage Nolting werd eerste, want haar vlag stond net een paar meter verder dan die van Ada Visser (2e prijs).

Peter de Munnik werd 4e en daarmee de beste heer!