Afscheidsreceptie Peter Corver

Na bijna 25 jaar gaat Peter Corver onze golfclub verlaten.

Officieel zou hij al in 2009 met pensioen gaan, maar we hebben hem toen gelukkig kunnen strikken om langer bij ons te blijven. Eind februari 2015 is het toch echt een feit en gaat Peter ons definitief verlaten.

In die afgelopen jaren heeft Peter zo’n belangrijk onderdeel van het dagelijks leven op de club uitgemaakt dat we hem natuurlijk enorm gaan missen. Hij gaat na zijn pensionering in Duitsland wonen, maar hij heeft gelukkig beloofd dat hij regelmatig terug komt om even bij te praten op de club.

Het secretariaat en het bestuur organiseren met alle plezier een afscheidsreceptie voor Peter waarvoor alle leden van de G&CCC van harte zijn uitgenodigd. Deze zal plaatsvinden op:

donderdag 5 maart 2015 van 16:00 - 18:00 uur in het clubhuis

Mocht u willen bijdragen aan het afscheidscadeau dan heeft u de gelegenheid om op de dag zelf een envelop achter te laten.

Als u nog foto’s van Peter heeft of andere herinneringen aan zijn tijd bij de golfclub die u wilt delen, kunt u deze afgeven bij het secretariaat.

Wij hopen dat u in groten getale aanwezig zult zijn bij de afscheidsreceptie waar Peter Corver u heel graag zal verwelkomen.

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot het secretariaat.