Beschikbaarheid starttijden nu beter te zien

Diverse leden hebben gemeld dat bij het reserveren van starttijden op de website aan het eind van de boeking soms de melding komt dat een bepaalde starttijd niet geboekt kan worden, terwijl die wél beschikbaar was.

Voor de belangrijkste oorzaak van dit probleem is nu een oplossing gevonden.

De startijden zijn ingedeeld in blokken van 6 minuten. Eén blok van 6 minuten is voldoende voor iemand die alleen speelt of voor een 2-bal. Een 3- of 4-bal krijgt 12 minuten starttijd (2 blokken).  Tot op heden waren alle startijden te zien ook als deze voor een 3- of 4-bal helemaal niet gereserveerd konden worden. Vanaf heden worden daarom alléén de tijden getoond die echt beschikbaar zijn voor het gekozen aantal spelers.

Hierboven een voorbeeld :

• De tijd van 09:30 is beschikbaar voor alle flights en is dan ook zowel links (2-bal) als rechts (4-bal) te zien.
  • De tijd van 09:36 is alleen te boeken voor een 1- of 2-bal en is daarom alleen links te zien. Bij een boeking voor een 4-bal (rechts) is de tijd van 09:36 niet meer te zien omdat 6 minuten onvoldoende is voor een 4-bal.