Damescommissie - Verslag Oma/Noma wedstrijd dinsdag 12 mei 2015

Op 12 mei was het een prachtige dag om de Oma/Noma wedstrijd te gaan spelen. Er schreven zich 37 dames in om met enthousiasme de baan in te gaan. Er deden vele oma’s mee, maar gelukkig ook een aantal noma’s, die uiteraard voor de prachtige Noma-beker meededen en daardoor ook in de prijzen konden vallen.

Het weer was bijzonder goed, dus er werd door een groot aantal dames goed gescoord. Helaas konden er maar 3 oma’s in de prijzen vallen en 1 noma.

1e prijs

Coos Erdman (36 punten, hcp 5)

2e prijs

Francies Ochtman (36 punten, hcp 28,5)

3e prijs

Greet Gallagher (35 punten, hcp 26,9)

De beste Noma

Sybille Obluda (34 punten, hcp 26,4)

Coos won deze keer het prachtige Oma-beeld, dat jaren geleden werd aangeboden door Annie Kanij, die verbonden was aan het Sofia-kinderziekenhuis.

De twee beste dames (Coos en Francies) zullen onze golfclub vertegenwoordigen op 7 augustus a.s. tijdens de Oma golfdag op Golfbaan Harderwold. Er mag ook nog een derde dame mee als reserve.

De opbrengst van de Oma/Noma-dag (een bedrag van ruim € 300) zal door onze penningmeester worden overgemaakt aan de organisatie van SOS Kinderdorpen.

Het was een hele plezierige dag met mooie scores van onze dames, die allen met veel liefde de extra inleg voor het goede doel afstonden.

De damescommissie