Familie activiteiten tijdens het Deloitte Ladies Open 2015

Voor golfers is niets zo inspirerend als kijken naar topgolf. Tijdens het Deloitte Ladies Open 2015 is het genieten van de verre drives van Anne van Dam, de Girlz Golf ambassadrice Dewi-Claire Schreefel en natuurlijk Christel Boeljon. In De Golf Academie kunnen enthousiaste golfers meteen het geleerde in de praktijk brengen en werken aan verbetering van hun eigen spel. Dit jaar hebben we weer vele leuke activiteiten georganiseerd voor al uw leden van de jeugd tot en met de senioren, maar ook voor hun niet-golfende familieleden.

De gratis golflessen in De Golf Academie, speciale jeugdactiviteiten en natuurlijk een Girlz Golf activiteit passen perfect bij het Ladies Open. Nieuw is een familieactiviteit op de zondagmiddag.

Voor meer informatie - klik hier

NEDERLANDSE GOLF FEDERATIE