Jeugd Summer School 2015

Meldt uw kinderen, kleinkinderen of andere belangstellenden aan voor de Capelse Golf Summer School

Van maandag 13 tot en met vrijdag 17 juli 2015, organiseert Golfclub Capelle al weer de 9e Golf Summer School voor kinderen van 6-16 jaar. Kinderen kunnen hier op een leuke en actieve manier kennis maken met de golfsport.

Tijdens de Summer School worden diverse technieken aangeleerd: full swing, chippen, putten. Dit gebeurt volgens de NGF lesmethode 'Spelenderwijs Leren', die ook wordt gebruikt voor de golflessen op onze club. Tussen de lessen door zijn er allerlei golfspelletjes en wedstrijdjes. Uiteraard wordt er ook aandacht besteed aan theorie en etiquette. Ook wordt er gebruik gemaakt van video en DVD.

We gaan vanaf de 1e dag de baan in, voor baanles. Vrijdag sluiten we af met een 'Grote Wedstrijd' op de Driving range, de Chipping green en Putting green. En natuurlijk de diploma uitreiking.

In aanvulling op de Golf Summerschool organiseert Golfclub Capelle ook een Golf Summer School voor GEVORDERDEN. Speciaal voor (onze) jeugd, die al een tijdje golft.

Voor verdere informatie kan u kijken op onze website onder  Jeugd en dan Summer School - klik hier.  Hier vindt u ook een link naar het inschrijfformulier.