Verslag NGF Familiegolf Toernooi 25 mei 2015

Op een mooie maar wel koele 2de Pinksterdag is het familietoernooi gespeeld. Er hebben 80 personen meegedaan en de opbrengst van € 800,00  gaat naar het Liliane Fonds. De charme van dit toernooi is toch wel het brede deelnemersveld, vaders/dochters, broers en zussen, grootouders met kleinkinderen, kortom een gevarieerde samenstelling van flights.

Er is gestreden om de beste Bruto en Netto stableford score. Ook waren er nog prijzen te winnen voor de longest en neary dames en heren.

• De longest op hole 4 bij de heren is gewonnen door Nick Eerhart, hij sloeg zijn drive op 278 meter!!!
  • De longest bij de dames is gewonnen door Marijne Arends.
  • De neary bij de heren is gewonnen door Marijn Bonga en bij de dames door Francine Bey.
  • Bij de beste Netto score is Theo de Graaf met kleinzoon Merlijn den Hartog 1ste geworden met een prachtige score van maar liefst 43 stableford punten.
  • Rob en Heleen van Uffelen zijn 2de geworden met 39 stableford punten.
  • Joke en Krijn den Boer zijn 3de geworden met eveneens 39 stableford punten.
  • Bij de beste Bruto score is Jeroen Bekker met zijn vader 1ste geworden met een heel mooie score van 25 stableford punten.
  • Karel en Nick Eerhart zijn 2de geworden met 23 stableford punten.
  • Wientje en Marijn Bonga zijn 3de geworden met 20 stableford punten.
  • Theo, Merlijn, Jeroen en zijn vader gaan naar de finale dag op 4 oktober a.s. Wij wensen hen veel succes.

Onze felicitaties gaan uit naar alle prijswinnaars. Wij kunnen terugkijken op een geslaagde dag.

Namens de wedstrijdcommissie,

Anneke Versluis