Verslag openings/paaswedstrijd maandag 6 april

Maar liefst 80 spelers verzamelden zich afgelopen maandag 6 april in het clubhuis, voor de eerste weekend wedstrijd van het jaar.

Na een openingswoordje van de voorzitter van de wedstrijdcommissie, Francies Ochtman, kon iedereen de baan in voor een shotgun start.

Ondanks het woeste weer in de voorgaande week mochten ook handicarts de baan in. Door werkzaamheden en stormschade waren een aantal tees verschoven, maar dat mocht de pret niet drukken.

Op een paar druppels na hield het weer zich prima en de greens lagen er mooi bij !

Aan het eind van de dag bleken Aad en Trudy Wessel met Martin en Bart Meijer de sterkste combinatie met 48 stableford punten en gingen zij er met de eerste prijs vandoor.

De longest drive bij de heren en dames ging naar Bart Meijer en Conja Franken, de neary werd gewonnen door Liesbeth Janszen en Bas Munne.

De overige uitslagen kunt u vinden op de website, waar u zich ook kunt inschrijven voor alle andere leuke en competitieve wedstrijden dit golfseizoen.

Vriendelijke groet,

De wedstrijdleiding, Pim Pippel en Corinne van der Veen