Verslag RABO Eclectic Wintertrofee 2014/2015

Evenals het vorig jaar heeft de wedstrijdcommissie de winterwedstrijden – voorheen IJspegel genoemd – over 4 dagen georganiseerd. Het weer was zoals het in de winter hoort te zijn: koud, nat en guur. Daarover kon men zich dus niet beklagen. Het leidde er wel toe dat eenmaal de wedstrijd niet kon doorgaan (baan gesloten) en eenmaal kortte de commissie de wedstrijd in tot 9 holes wegens plensregen.

Op zo’n moment ben je als commissie blij dat je het eclectic als spelvorm hebt gekozen, want dat werkt ook als er wintergreens zijn met die grote cups. Wie dat trof had een beetje geluk want scoren is dan niet te moeilijk.

De deelnemers: over alle wedstrijden hebben er 77 deelnemers meegedaan; en de laatste ronde op 15 maart werd door 30 deelnemers gestreden voor de mooie glazen wisseltrofee en de overige prijzen. Ja, toen was het heel aardig weer, goed om daarmee het winterseizoen af te sluiten.

De overall winnaar werd Aldert van Veelen die Eclectisch 54 punten bijeen sprokkelde met een playing hcp van 34; tweede Justin Eerhart 52 pt en derde Peter de Waard met 47 pt.

De dagwinnaar was Corinne van der Veen, gevolgd door Justin Eerhart en Elly van der Noordt, alle drie met 36 pt. Voor de eindstand - klik hier