Verslag van de DC Trofee - Juwelier van Willegen

Op 9 juni streden 49 dames om de Damescommissie Trofee. Sinds 1993 wordt deze wedstrijd – het sportieve hoogtepunt van het jaar – in samenwerking met onze sponsor Juwelier van Willegen georganiseerd.

Het was een nogal koude dag, maar het bleef droog en uiteindelijk was het prima golfweer zoals uit een aantal mooie scores en een CBA van 0 bleek.

De longest drive werd gewonnen door Coos Erdman met een afslag op hole 11. De neary op hole 7 was voor Anneke Versluis.

Valery Kolk mocht dit jaar de DC Trofee in ontvangst nemen.

De volgende dames wonnen prachtige prijzen die ook dit jaar weer door Cecile van Willegen ter beschikking werden gesteld:

1e prijs: Valery Kolk (37 punten, hcp 30.9)

2e prijs: Josée Hafkamp (35 punten, hcp 23.6)

3e prijs: Corrie Vet (34 punten, hcp 27.0)

Met dank aan Cecile en Ingrid van Willegen en alle dames die er weer een feestje van hebben gemaakt, kijken we terug op een mooie en heel gezellige dag.

De damescommissie