Verslag van de Langste Dagwedstrijd

Al voor achten druppelden de deelnemers van de Langste dagwedstrijd binnen voor hun eerste ronde. Uiteindelijk gingen 4 dames en 17 heren de uitdaging aan. Sommigen vroegen zich op dat moment nog af waarom ze zich ook alweer op gegeven hadden.... maar eenmaal van start bleek het lopen van 2 rondes toch weer een sportieve ervaring te zijn.

Om half 6 was iedereen binnen en keek men voldaan terug op een heerlijke golf dag.

De absolute winnaar bleek Justin Eerhart (phc 31) te zijn. Hij won zowel de ochtend- als de middagronde (beide met 37 stbf. punten) en won daarmee natuurlijk ook de eerste prijs.

De 2e prijs werd gewonnen door Peter de Waard (tot. 73 stbf) en Laurina Brinn heeft de eer van de dames hoog gehouden door derde te worden (72 stbf).

Daarnaast hebben nog eens 24 leden de zogenaamde Tussenronde gelopen. Zij gingen rond half 12 van start. Deze wedstrijd was over 1x 18 holes.

De winnaars waren: 1. Peter Booster, 2. Tom Geerdes en 3. Anthony van der Wilden.

Om half 7 sloten wij deze langste dag af, maar we konden daarna nog uren genieten van het daglicht!

De wedstrijdleiding,

Corinne van der Veen, Paul Kaan en Francies Ochtman