Avond Instuif op dinsdagavond

De avonden van de zomer beginnen al weer te korten maar voorlopig gaan we nog door op de dinsdagavond. Jullie opkomst is geweldig!

Vorige week speelden we onze midzomerwedstrijd, wat later in het seizoen dan gepland. Deze week gooide de regen helaas weer roet in het eten. Maar niet getreurd a.s. dinsdag gaan we er weer voor.

Tijdens de midzomerwedstrijd speelden we een andere spelvorm. Dat is goed bevallen en het was erg gezellig. Daarom hebben we besloten om nog een keer een wedstrijd te organiseren met een kleine hindernis. Op 23 augustus organiseren wij een 4 stokkenwedstijd. Je mag zelf beslissen met welke clubs je speelt maar er mogen er maar 4 in je tas zitten!

Overigens kan de avondinstuif of 30 augustus NIET doorgaan vanwege de damesdag.

Avondinstuif:

• Inschrijven van17.30 tot 18.30 uur
  • Inschrijfgeld  € 2.00 per keer
  • 9 holes
  • Spelvorm strokeplay
  • 1 punt voor elke speelavond, meetellend voor het eindklassement

Zij die het leuk vinden kunnen blijven eten. Het streven is om 20.15 uur aan tafel te gaan.

De keuken zorgt voor een dagschotel tegen een redelijk prijs.

Tot ziens op de dinsdagavonden!

Met hartelijke groeten,

Tessica Dam