Feestelijk einde Strokeplay Clubkampioenschappen 2016

Afgelopen weekend zijn 9 dames en 22 heren met elkaar de jaarlijkse strijd aangegaan om te bepalen wie de beste speler van de club is. Ook deze dagen heeft de regen het spelen zwaar en moeilijk gemaakt. Zondag zijn de dames zelfs een paar keer van de baan gegaan vanwege het onweer.

Uiteindelijk sloten we af met een stralende zon op het terras. Wachtend op de laatste heren flights zoemde het rond….. Gerard Hendriks heeft een hole-in-one  geslagen op hole 16!! Wat een prachtige prestatie.

Bij de dames heeft Coos Erdmans het hele weekend zeer steady op kop gelopen. Zij werd  met een totale score van 250 de strokeplay-clubkampioen van 2016. Julie van der Wilden is 2e met 262 slagen en Mascha Bos bemachtigde de 3e plaats. Maar ook hulde voor de andere dames, die de uitdaging 3x 18 holes aangingen en volbrachten.

Bij de heren stond Steven Klinkenberg 3 rondes lang bovenaan, maar Gerard Hendriks heeft met zijn Hole-in-one en een zeer goede laatste ronde toch de eerste prijs veroverd. Hij werd de strokeplay-clubkampioen met 318 slagen. Zijn zoon bleek een zeer goede caddy te zijn. Steven werd 2e met een score van 325. Justin Stuijt behaalde de 3e prijs met 326 slagen.

Rond half 8 kon de voorzitter de kampioenen feliciteren en werden alle aanwezigen getrakteerd op een heerlijk glaasje bubbels.