GPS op de handicarts

De zo lang gewenste GPS-systemen zijn nu op (vrijwel) alle handicarts van G&CCC geïnstalleerd en dat houdt in dat we de handicarts vaker in de baan kunnen houden.

Het GPS systeem zal op donderdag 27 oktober a.s. worden geactiveerd.

Zowel de snelheid als de plekken in de baan waar de carts al of niet kunnen komen, zijn vastgesteld en kunnen afhankelijk van de (weers-)omstandigheden worden aangepast.

Dit betekent dat als u op een plek komt waar de handicarts niet geacht worden te komen deze zullen stoppen, waarna u - na een kleine pauze – haaksachteruit naar het midden van de fairway moet rijden om weer op het toegestane deel van de baan te komen. Dit biedt extra bescherming voor de baan en daardoor kunt u langer van de handicarts gebruik maken.

Voor uitgebreide informatie verwijzen wij u graag naar de website van de Stichting Handicart – klik hier

We willen u vragen, met name in de komende periode, eventuele problemen bij het secretariaat te melden opdat wij zo mogelijk aanpassingen kunnen maken.

Wij wensen alle handicartgebruikers een plezierig gebruik van de GPS toe!

Met vriendelijke groet,

Uw clubconsul, Jan Willem Elte, de baancommissie en het onderhoudsteam