Groene Hart Open Wedstrijd

Met veel genoegen introduceert Golfclub Zeegersloot in Alphen aan den Rijn het Groene Hart Open!

Het kampioenschap voor leden van de Samenwerkende Golfclubs West-Nederland (SGWN)

QOUTE^^

Tijdens de Golfweek van Golfclub Zeegersloot wordt dit jaar een dag voor deze nieuwe onderlinge krachtmeting gereserveerd. De wedstrijd wordt gespeeld op maandag 6 juni 2016, start om 12:00 uur. Bij voldoende belangstelling zal dit een door ons georganiseerd jaarlijks terugkerend evenement worden.

Alle 17 participerende SGWN-clubs worden hierbij uitgenodigd om (maximaal) drie teams van twee spelers (in elke denkbare samenstelling) af te vaardigen voor een wedstrijd over 18 holes (shotgun, FBBB, Stableford, handicap 0-36 / 75% verrekening).

Er zijn prijzen voor het beste team en voor de club met het beste totaalresultaat van de drie teams.

De kosten, inclusief koffie/thee ‘met iets lekkers’, bedragen maximaal  € 75,- per team.

Het vrijblijvende 3-gangen diner kost € 22,50 p/p.

Deelnemers kunnen zich inschrijven door middel van bijgevoegd inschrijvingsformulier - klik hier

De inschrijving sluit op 1 mei 2016.

De inschrijving is definitief indien wij het inschrijfgeld hebbe n ontvangen.