Laatste Medal seizoen 2016 gespeeld op zondag 16 oktober

Zondag 16 oktober zijn de laatste Medals gespeeld onder prachtige weersomstandigheden.

Om 9 uur ging de Medal B van start met als koploper Justin Eerhart. Zijn vader en Laurens Franken hadden nog een kleine mogelijkheid om hem in te halen, maar dat is hen helaas niet gelukt.

Justin is dan ook evenals vorig jaar de winnaar van de Medal-B bokaal geworden, 101 punten. Karel en Laurens behaalden er beiden 81.

De strijd om de Ed-Scheffer bokaal werd aangevoerd door Paul Hollman. Ook hij gaf zijn voorsprong niet uit handen en mag zich de trotse winnaar van de Ed-Scheffer bokaal noemen.

Hij verzamelde in 6 wedstrijden 93 punten. Marco Noordam moest zijn tweede plaats afstaan aan John Leeuwenburg. Dat was een close-finish: John behaalde 76 punten en Marco 75.

Op een zonnig terras sloten we deze dag af met de uitreiking van de bokalen.

Zo is er weer een einde gekomen aan het zomer seizoen en maakt de Wedstrijdcommissie zich weer op voor de RABO-IJspegel trofee wedstrijden.

Wij bedanken iedereen voor zijn enthousiaste deelname aan de verschillende wedstrijden en hopen op een goed winterseizoen.

De Wedstrijdcommissie