Marshal Wedstrijd 2 oktober 2016

Zondag 2 oktober zou de 9de  marshalwedstrijd plaatsvinden met als wedstrijdvorm Texas scramble. Helaas waren er

dit jaar veel afzeggingen om diverse redenen.

Alle voorgaande jaren was het stralend weer op de 2 zondag in oktober maar dit jaar vonden de weergoden het kennelijk nodig om daar nu een stokje voor te steken en kwam de regen met bakken naar beneden.

Desondanks startte de eerste flight met Aat Breda, Marijke Wehmeijer, Hans van der Hoeven en Jan Ochtman klokke twaalf en heeft het 7 holes volgehouden. Inmiddels hadden de andere flights de pijp aan Maarten gegeven. Onder het genot van een kopje koffie van Hole 19 en een hapje en drankje aangeboden door het Bestuur hebben we toch een gezellige dagje  gehad.

De prijzen, welke niet werden uitgereikt, komen op de marshalvergadering 16 november a.s. aan de orde (wel aanwezig zijn, je weet maar nooit) .

Dieneke van Wessem