RAAK! - het nieuwe jeugdprogramma van de NGF

RAAK! en € 10-kaart vervangen vanaf 20 mei 2016 de NGF € 2,50-kaart

Voor het spelen op andere banen bestaat sinds een aantal jaren de NGF € 2,50 kaart voor de jeugd. Als je je aan bepaalde handicap eisen voldoet mag je voor € 2,50 op andere banen spelen.

De NGF € 2,50 kaart komt echter op 20 mei 2016 te vervallen en wordt dan vervangen door het RAAK! programma van de NGF waarmee je voor € 10 op andere banen kan spelen. Er zullen dan ook geen € 2,50 kaarten meer uitgegeven worden door onze vereniging.

RAAK! is er voor alle kinderen tot en met 21 jaar, zowel leden als niet-leden van golfverenigingen. Doelstelling is kinderen te enthousiasmeren voor de golfsport.

Hoe? Door kinderen toegang te geven tot drivingranges van alle bij RAAK! aangesloten golfbanen. En door kinderen met baanpermissie of handicap voor € 10 te laten spelen bij diezelfde banen.

Speciaal voor kinderen tot en met 14 jaar zijn er evenementen waar ze aan deel kunnen nemen om ze een positieve ervaring met golf te bieden en ze te stimuleren vaker te gaan golfen. Promotie van familiegolf speelt hierbij een belangrijke rol.

Als jeugdlid van een NGF-aangesloten golfvereniging kan je gratis lid worden van RAAK! Voor niet-leden kost een RAAK!-lidmaatschap € 25 per jaar.

Ook onze vereniging heeft zich aangesloten bij het RAAK!-programma. Alle jeugdleden, ook die alleen hun handicapregistratie bij de club hebben, kunnen gratis lid worden van RAAK! en gebruik gaan maken van de € 10-kaart en andere RAAK!-voordelen. Je bent niet automatisch lid van RAAK!. Daarvoor moet je je registeren op een speciale website.

Voor meer informatie en om lid te worden van RAAK! wordt verwezen naar de website van RAAK! https://www.golfraak.nl/

Voor het artikel uit GOLF.NL over het RAAK!-programma - klik hier