Roel en Ineke gaan stoppen

Na bijna 9 jaar op onze golfclub actief te zijn geweest zullen Roel en Ineke Haringa per eind september hun activiteiten als Pro, Caddiemaster en exploitant van de Shop gaan beëindigen.

Zij hebben aangegeven geen afscheidsreceptie te willen dus zullen wij persoonlijk afscheid van hen gaan nemen, maar wij willen hen hierbij alvast bedanken voor hun inzet voor de club in de afgelopen jaren en hen veel succes wensen voor de toekomst. Deze maand zijn zij nog volop actief en er is dus ook voor u dus nog voldoende gelegenheid om afscheid te nemen.

Natuurlijk is de vereniging al geruime tijd actief met de invulling hun taken per 1 oktober. Hierover later meer, maar we kunnen u wel alvast informeren dat Priscilla Boers ook in de toekomst op de club actief zal zijn.

Met het afscheid van Roel en Ineke nemen we eind deze maand ook afscheid van de shop. De exploitatie van een kleine shop is in deze tijd waar grote winkels en internet een belangrijke rol spelen steeds moeilijker geworden. In de toekomst kunt u wel ballen, tees en dergelijke blijven kopen bij de receptiebalie in de nieuwe ontvangsthal die komend seizoen beschikbaar komt.

Roel en Ineke, namens ons allen nogmaals bedankt en een hele goede toekomst.

Het Bestuur