Verslag Dames - Carrousel wedstrijd 2016

Op 30 augustus jl. werd op de damesdag de Carrousel gespeeld. Het was een prachtige dag met 13 flights van 6 dames en 1 flight van 4 dames. Iedereen had zich aan het motto Black and White gehouden en dat was een prachtig gezicht.

Ook het clubhuis was versierd door de damescommissie met zwarte en witte ballonnen, ballen en slingers. Op de tafels stonden bakjes met drop en pepermunt en die waren tamelijk snel als sneeuw voor de zon verdwenen.

In de baan was ook de tent tussen hole 7 en 8 versierd met zwarte en witte ballonnen, maar het belangrijkste waren de versnaperingen die daar werden uitgedeeld.

Iedereen was vrolijk en gezellig en daarvan genoot de damescommissie zeer.

Bij binnenkomst na de wedstrijd was er voor de dames een hapje vergezeld van een glaasje bubbels.

Na afloop was er natuurlijk de prijsuitreiking, want het gaat tenslotte om de resultaten. De prijzen waren ook in zwart en wit.

De dames met de pianobordjes om, de zogenaamde Piano Players, kregen de originaliteitprijs.

Dit was het team van Marjan de Wolff.

De eerste prijs ging deze keer naar het team van Mascha Bos met een netto score van 129,33.

De tweede prijs was voor het team van Jenny Kranendonk met een score van 136 netto en de derde prijs was voor het team van Anneke Vermaas met een score van 145 netto.

Alle teams die wonnen waren verbaasd omdat ze vonden dat ze niet goed gespeeld hadden, maar desalniettemin vielen ze in de prijzen.

De winnende teams gingen allemaal met een zwart/witte headcover naar huis in de vorm van o.a. een koe en een pinguïn.

Na de wedstrijd was er een buffet en de sfeer aan de diverse tafels was zeer aangenaam.

Kortom, een dag met een gouden randje.

De damescommissie