Verslag Handicart wedstrijd, 5 juni 2016

Jan Willem Elte, onze clubconsul, was al vroeg aanwezig met een grote bak vol balletjes en teetjes van de Stichting Handicart. Het weer was ons goed gezind en om 9.30 uur ging de eerste flight van start. In totaal waren er 74 deelnemers.

Tijdens de prijsuitreiking riep Jan Willem iedereen op om toch vooral donateur te worden van de Stichting. De wedstrijdleiding kon hem namens alle deelnemers een bedrag van €600,- overhandigen!

De stichting viert dit jaar haar 30 jarig jubileum. Aanleiding om een glazen vaas vol met extra balletjes in te zetten. Alle deelnemers mochten raden hoeveel ballen er in de bak zaten. Deze actie bracht €64.- op voor de stichting. Karel Eerhart raadde precies het goede aantal van 78!

De derde prijs ging naar het team van Paul Hollman en Peter Wanders (31 stb.punten); Yvonne Groen werd met haar partner Aletta de Sauvage Nolting tweede (33 stb.pt.).

De baan was moeilijk bespeelbaar vanwege het groot onderhoud, maar de eerste prijs is heel knap gewonnen met 34 stablefordpunten door Janine Lunenberg en Paul Kaan. Zij zullen Capelle vertegenwoordigen op Regionale finale dag op Delfland. We wensen hen veel succes!

Zo kunnen we terugkijken op een heel geslaagde wedstrijd met een mooie opbrengst voor de Stichting Handicart: iedereen nogmaals bedankt.

Namens de wedstrijdleiding, Francies Ochtman en Robert Jan Visser