Verslag Jeugd uitwisselingswedstrijd

Verslag uitwisselingswedstrijd 21 mei 2016

Jeugd VG Crimpenerhout tegen jeugd GCC Capelle

QOUTE^^

De ochtend begon met een grijs grauwe lucht, maar naarmate er vrolijke jeugdspelers binnenhuppelden kwam de zon steeds vaker door die grijze lucht kijken.

En ja hoor, nog voor de eerste flight vertrok scheen de zon uitbundig!

Na een korte mededeling over hole 4 konden de kids …. ”hoppa…de wei in!”

Maarten, Paul en Rob gingen mee om de flights met beginnelingen te begeleiden. Het is valt niet mee als je voor het eerst een echte wedstrijd speelt, dus is geeft het wat rust als er een coach met jouw flight meeloopt.

Gewapend met een camera, reden Hans en Mimy in een buggy over de baan om te kijken hoe het ging en natuurlijk ook om foto’s te maken.

Tjonge, jonge wat een toppers liepen er in de baan!!! Krimpen en Capelle deden niet voor elkaar onder. Op hole 2 was ook al een birdie gevallen en wat voor een. Tot op een paar centimeters een hole in one! Dat had je vader bijna een rondje gekost Lynn.

De afslagen waren geweldig maar hoe dichter bij de hole hoe lastiger het werd. Oh, oh, hier moet op geoefend worden kids!!!! “De bal kan beter voor het putje blijven liggen dan er voorbij vliegen” zei mijn Pro altijd.

Na zo’n 1½ uur kwamen de eerste spelers binnen. Eerst de scores tellen en/of invoeren daarna met een consumptiebon een drankje halen, neerploffen aan de gereserveerde tafels en geduldig wachten op de overige spelers. Gelukkig werd er hulp geboden bij het tellen en invoeren dus kon iedereen snel wat drinken en hun verhalen kwijt aan de inmiddels ook binnengekomen ouders.

En toen was het tijd voor de winnaars!!!!!

Als eerste kreeg Lynn haar welverdiende BIRDIE

De winnaars bij GCC Capelle waren en bij VG Crimpenerhout

G&CCC

Crimpenerhout

1. Austin Zhou

1. Tim Kouveld

2. Marijn Reuters

2. Ruben Heukers

3. Marie Kooimans

3. Anniek Stolk

Het was weer een heel geslaagde wedstrijd en het is een feestje om die te mogen organiseren.

De Jeugdcommissie

VG Crimpenerhout

Twee pappa’s verkennen de baan??

Mooie afslag Marijn, er wordt met bewondering naar je gekeken.

Concentratie Yannick

Onderonsje tussen Thijs en Vito

Anniek leest de green en Thijs (Olijerhoek) geeft commentaar

Mooie slag Valeria

Oeps Tim, is de bal nou wel of niet in het water????

Oefenswing of airshot Lars ?

Ja, ja, en nu het water over Ruben en Marie

En de winnaars zijn……

Vlnr: Ruben, Tim, Marijn, Austin, Marie en Annie.

Wil je een originele foto??

Mail naar mimy.lelieveld@gmail.com