Verslag Langste Dag wedstrijd 18 juni 2016

Een vroege start voor een lange dag golf. 31 enthousiaste leden gingen vol goede moed om 8 uur van start. Het weer en de baan zagen er toen nog hoopvol uit. Het was aanvankelijk nog regenjack aan – regenjack uit. Maar aan het eind van de dag regende het goed door en kwam iedereen kletsnat binnen.

Complimenten voor de volhouders, de 'die hards' van Capelle!

De ochtend ronde werd gewonnen door Karel Eerhart (38 stbf. pt). Peter de Waard won de middag ronde met 37 stbf. punten. Hij bleek ook de meeste punten (71 stbf. pt. totaal) over de twee ronden gescoord te hebben en is dus de trotse winnaar van deze dag!

Julie van der Wilden werd tweede met een totaal van 68 stbf. punten en Paul Hollman veroverde de derde prijs met 67 stbf. punten.

Daarnaast hebben nog 11 leden de zogenaamde Tussenronde van 1 x 18 holes gespeeld. Zij hadden meer geluk met het weer en hebben het droogste gedeelte van de dag in de baan gelopen.

De winnaar van deze ronde was Lex Cleton met 37 stbf. punten.

Om 7 uur sloten we deze lange natte dag af met een vrolijke prijsuitreiking. Iedereen was alweer een beetje opgewarmd en kon met een voldaan gevoel naar huis.

De wedstrijdleiding

Hans Solleveld, Karin Cleton en Francies Ochtman