Verslag President’s Putter

Wedstrijdverslag President's Putter 31 juli 2016

Afgelopen zondag 31 juli startten 70 deelnemers voor de jaarlijkse strijd om de President's Putter.

De weergoden waren ons goed gezind, het is de hele dag droog gebleven, met een lekkere temperatuur. Aan het einde van de wedstrijd kon op het terras zelf van een heerlijk zonnetje worden genoten.

Door ‘vossen’ André en Annelies Korenhof werd de nieuwe par gezet. Hierbij was zelfs een 11. Er was dus alle gelegenheid om een goede score neer te zetten. Doordat het niet vooraf bekend was welke par moest worden gemaakt werd door iedereen uitgeholed en uitgekeken naar terugkeer in het clubhuis.

Hier zette iedereen zich aan het rekenen, wat altijd weer een hele opgave blijkt.

De winnaars waren Mirella van Iperen en Jan Prins met een score van 83 stableford punten.

2e prijs: Ineke Goud en Hennie van Tuyl (81)

3e prijs: Greet en Mike Gallagher (80)

Longest drive: Danielle Wijnveldt en Peter Wanders

Neary: Anneke Jansen en Mike Gallagher