Verslag van de Oma/Noma dag 2016

Op 17 mei, een dag met mooi golfweer, streden 28 dames voor het goede doel en de Oma en Noma trofee. De jaarlijkse Oma/Noma dag is een voorronde voor de landelijke Omadag die ook dit jaar weer op golfclub Harderwold gespeeld wordt. Al weer 21 jaar geleden, in 1995,  vond de eerste editie van de Oma wedstrijd op onze golfclub plaats. De Oma trofee werd destijds beschikbaar gesteld door Annie Kanij.

Maja Iseger mocht dit jaar de Oma Trofee uit handen van Gerard Kanij in ontvangst nemen. Maja won met een mooie score van 37 stablefordpunten. De 2e prijs ging naar Janneke Rijnhout met 33 stablefordpunten en de 3e prijs won Marjan de Wolff met 31 stablefordpunten. Op 5 augustus zullen Maja, Janneke en Marjan onze club op de landelijke Omadag vertegenwoordigen.

Erica van Eik won de N(iet)oma trofee met 34 stablefordpunten.

Het was een gezellige dag en de deelnemende dames hebben € 280 bijeengebracht die naar het goede doel  - de SOS Kinderdorpen - worden overgemaakt.

De damescommissie