Groene Hart Open Wedstrijd

Met veel genoegen continueert Golfclub Zeegersloot in Alphen aan den Rijn het:

het kampioenschap voor leden van de Samenwerkende Golfclubs West Nederland (SGWN)

Tijdens de Golfweek van Golfclub Zeegersloot wordt dit jaar een dag voor deze onderlinge krachtmeting gereserveerd. De wedstrijd wordt gespeeld op maandag 29 mei 2017, start om 12:00 uur.

Alle 18 participerende SGWN-clubs worden hierbij uitgenodigd om drie teams van twee spelers (in elke denkbare samenstelling) af te vaardigen voor een wedstrijd over 18 holes (shotgun, FBBB, Stableford, handicap 0-36 / 75% verrekening). Er zijn prijzen voor het beste team en voor de club met het beste totaalresultaat van de drie teams.

De kosten, inclusief koffie/thee ‘met iets lekkers’, bedragen maximaal € 75,- per team.

De vrijblijvende plat du jour na afloop bedraagt € 17,50 p.p.

Deelnemers kunnen zich inschrijven door middel van bijgevoegd inschrijvingsformulier - klik hier
De inschrijving sluit op 1 mei 2017.

De inschrijving is definitief indien wij het inschrijfgeld hebben ontvangen.