Handicart Wedstrijd brengt mooi bedrag bijeen voor de Stichting Handicart

Na een gezellige wedstrijd met 88 deelnemers in de baan kreeg onze clubconsul Jan Willem Elte het prachtige bedrag van € 835.- overhandigd voor de Stichting Handicart.
Om 9.30 uur gaven Jan Willem Elte en André Korenhof het startsein voor de wedstrijd. Daarna gingen 42 teams de baan in. 20 deelnemers maakten deze dag gebruik van de 11 aanwezige handicarts.  De laatste deelnemers kwamen rond 5 uur moe maar voldaan binnen.

De 3/4 handicap berekening voor de teams legde wel wat druk op de prestaties hetgeen niet voor iedereen goed uitpakte.
De winnaars Carin en Dick de Vaal behaalden een mooie eindscore van 37 stableford punten (playing handicap 12). Zij zijn niet alleen de trotse winnaars van de Handicap Bokaal, maar zullen ook G&CCC vertegenwoordigen op de regionale Handicart Wedstrijd die 15 september op golfclub de Merwelanden gespeeld zal worden.
Op de tweede plaats eindigden Yvonne en Peter de Waard met 34 stbf. punten (PHcp 15). Corinne en Brian van der Veen behaalden met 32 stbf. punten (PHcp 17) de derde prijs.
Alle prijswinnaars nogmaals proficiat en alle deelnemers bedankt voor hun royale bijdrage aan de Stichting Handicart.

De Wedstrijdcommissie