Introductie mentale training competitie spelers

De Technische Commissie zal samen met Hans von Burg, de Nieuwe Head Pro van Golfclub Capelle, alle leden welke deelnemen aan de NGF Competitie 2017 de mogelijkheid bieden een introductie te krijgen in Mentale Training. De mentale kracht van een golfspeler wordt meer dan eens ondergewaardeerd, dit is vooral te merken tijden wedstrijden of competitie dagen.

Op woensdag 8 februari 2017 om 19:00 organiseren Hans von Burg en de TC een introductie les in mentale training in het clubhuis. Aan deze introductie training zijn geen kosten verbonden. Als u wilt deelnemen aan deze les dan kunt u zich opgeven via de onderstaande link, onder vermelding van de naam en email adres (alleen leden van Golfclub Capelle, die deelnemen aan de competitie 2017):

Mentale Training Opgave Formulier