Mixed Foursome Clubkampioenschap - inschrijving geopend

De Technische Commissie, zoals veel mensen weten, is verantwoordelijk voor de coördinatie van de NGF competitie, de competitie teams van Golfclub Capelle en de prestaties daarvan. Zoals velen van u ook weten, zijn teamgeest en samenspelen belangrijke onderdelen daarvan. Ter ondersteuning hiervan organiseert de Wedstrijdcommissie ook dit jaar weer het Mixed Foursome Clubkampioenschap.

De wedstrijd zal plaats vinden op zaterdag 25 maart 2017 en zoals gebruikelijk is het een 36 holes wedstrijd met de 1e starttijden om 8 uur 's morgens en de 2e ronde starttijden vanaf 13:30 uur op basis van Mixed Foursome Strokeplay. Dus kies uw partner en schrijf nu snel in. Dit is een Clubkampioenschap dus alleen leden van Capelle kunnen meedoen.

De Wedstrijdcommissie