NGF kaartjes 2017 liggen klaar

Vanaf vrijdag 17 februari liggen de NGF kaartjes en de Fabulous Golf kaartjes 2017 klaar voor de leden van Golfclub Capelle.

NGF kaartjes 2017

Vanaf vrijdag 17 februari a.s. ligt uw NGF kaartje 2017 met jaarsticker voor u klaar bij de caddiemaster.
Mocht uw nieuwe NGF kaartje onverhoopt niet goed werken, dan verzoeken wij u dit vóór 1 april 2017 aan ons door te geven, zodat wij een nieuw kaartje kunnen laten aanmaken.

Fabulous Four wordt Fabulous Golf

Op de Nieuwjaarsreceptie werd al bekend gemaakt dat dit concept wordt voortgezet. Omdat Cromstrijen in 2017 een jaar pas op de plaats maakt, gaan Kleiburg, Rijswijk en wij in ieder geval met zijn drieën verder en wordt er met andere clubs gesproken over deze vorm van samenwerking. Momenteel is er nog niets over te zeggen of en wanneer dat lukt. Daarom is er op de kaartjes een plaats met ‘n.t.b.’ (= nog te bepalen). Wat daarmee gaat gebeuren kunnen we op dit moment nog niet melden, maar we streven ernaar dat per 1 juni a.s. vastgesteld te hebben. Zodra mogelijk volgt er meer nieuws.

Alle leden met volledig speelrecht (behalve Jeugdleden) ontvangen een Fabulous Golf kaartje. Voor het gebruik van het Fabulous Golf kaartje verwijzen wij u graag naar de spelregels - klik hier