Old Grand Dad wedstrijd - 24 mei 2017

Binnen onze vereniging zijn 76 leden als grootvader lid van de Stichting Old Grand Dad Nederland ingeschreven. Bij de stichting zijn per 1 januari 2017  5800 contribuerende grootvaders uit 115 golfclubs in Nederland aangesloten.

De Stichting heeft  als doelstelling:

• Het organiseren van golfwedstrijden voor OGD grootvaders
  • En het verlenen van financiële steun aan instellingen die kinderen met een verstandelijke of lichamelijke beperking in de gelegenheid stellen ( meer) aan sport, spel en beweging te doen  om zo hun bestaan wat plezieriger te maken.

Ook op initiatief van een lid van onze vereniging is door de OGD in februari 2017 een toezegging gedaan van € 2.500 om  Rijvereniging de Hazelaar  in Rotterdam te ondersteunen bij de aanschaf van een pony die speciaal getraind is voor het rijden door gehandicapten.

Kent u organisaties c.q. sportclub die speciaal voor de gehandicapte jeugd ondersteund moeten worden, dan kunt u die zeker aanmelden.

De clubwedstrijd vindt plaats op woensdag 24 mei a.s.

De Stichting heeft het beleid van de NGF overgenomen  over het gebruik van rode en gele tees.

Het is toegestaan  van de rode tees  te spelen tijdens de wedstrijden van de OGD .

Inschrijven via telegolf; Inschrijfgeld  € 3,50

Alleen als men van rode tee speelt, dit aangeven bij inschrijving.

Bij het huidige aantal OGD leden binnen onze club mogen de beste  8  spelers naar de regiowedstrijd    welke gehouden wordt op de baan van:

GC Grevelingenhout op Maandag  3 juli a.s.

De landelijke finale vindt plaats op 7 augustus a.s. bij de Heemskerkse.

Voor nieuwe leden, die grootvader zijn – voor huidige leden die het grootvaderschap recent mochten ervaren – voor oud OGD leden , die met de  aangepaste regeling nieuwe kansen zien of wederom de Stichting willen steunen , kunt u het aanmeldingsformulier invullen: klik hier  en retour zenden aan:

Jan Goud - jan.goud@planet.nl

De gemiddelde jaarlijkse donatie ligt tussen  € 20,- en € 25,-

Hoe meer leden hoe groter de afvaardiging naar de regiowedstrijd!

We hopen op een grote deelname op 24 mei a.s.!

Met vriendelijke groeten,

Jan Goud