Openstelling Restaurant

Het gebruik van ons restaurant is heel goed bij georganiseerde clubactiviteiten, maar blijft achter op individuele basis. Vaak zijn er maar een paar tafeltjes bezet en het zou gezelliger zijn als het wat drukker is. In één van de afgelopen ALV’s is de suggestie gedaan om ons restaurant open te stellen voor bezoekers. Dit zou onder andere drempelverlagend kunnen werken zodat degenen die onze club nog niet kennen zich niet belemmerd voelen om eens langs te komen en kennis te maken met onze mooie vereniging.

Omdat het lastig is om vooraf precies te overzien wat die openstelling betekent is in overleg met Hole 19 besloten om dit seizoen een proef te starten met het openstellen van het restaurant zodat iedereen kan ervaren hoe dit bevalt. In de ALV van november kunnen de leden dan beslissen of het restaurant wordt opengesteld of dat we het besloten houden. Er zullen in de komende maanden dus ook niet-leden het restaurant bezoeken, die wij hopen met gastvrijheid te ontvangen. Mocht u daarbij positieve of negatieve ervaringen hebben dan nodigen wij u uit om dat kenbaar te maken zodat wij daar een goed beeld van krijgen.