Uitslag Mixed Foursome Kampioenschap

Hoewel het nieuwe seizoen van de wedstrijdcommissie pas over 3 weken officieel start, werd op 25 maart de kampioenswedstrijd, Mixed Foursome Strokeplay gehouden.

Dit kampioenschap is weer ingevoerd op verzoek van spelers die deze spelvorm als test voor de competitie gebruiken.  Echter waren er ook deelnemers die ‘gewoon’ de uitdaging aangingen om 2 keer 18 holes, om en om te spelen. Fijn om te zien dat er deelnemers waren met handicaps tussen 4 en 30, een gemêleerd gezelschap dus ! Dertien teams streden onder prachtig weer, ondanks een koude oostenwind om de felbegeerde beker. Wat zeker de spelvreugde verhoogde was dat de baan er (zeker voor eind maart) prachtig bij lag.

Aan het einde van de dag kon de eindstand opgemaakt worden: op plaats 3 Julie van der Wilden en Martijn Steine; op plaats 2 Monica Krouwer-Palm en Jaap Peters.

Op de eerst plaats Coos en Ruud Erdman, die de prijs ook al eens in 2004 wonnen.

Namens de WECO,

Laurens Franken en Gert van der Wouden (links op de foto)